Kolm päeva Saaremaal.

Esmaspäeval panime viimased plaadid lakke ja otsustasime puhata ning teisipäeva hommikul sõitsime Saaremaale. Päevitasime, sõitsime niisama ringi ja jalutasime. Ühel hommikul käisin ka jooksmas. Proovisin Kuressaare Kuursaali koogiletist toorjuustu-porgandikooki – oi kui hea see oli!

Kuressaare Kuursaalis saab ülisuurepärast toorjuustu-porgandikooki!
Vaade linnuse vallilt.

maja

Rannas käies langes saagiks peotäis kive, mis lisandusid minu kivikollektsiooni.

Teisel päeval otsisime pikalt kohta, kuhu sööma minna. Kuna olime Keskrannas mere ääres, siis otsustasime, et ei hakka üldse Kuressaarde tagasi sõitma, vaid liigume teises suunas. Külastasime Lümanda söögimaja, kus pakutav toit oli väga-väga maitsev. Sõime kalasuppi ja kartuliputru singikastmega. Portsud olid nii suured ja oli lausa kahju, et kogu putru ei jaksanduki ära süüa. Väärt koht, kuhu keha kinnitama minna!

Lümanda söögimaja pakub ülihead kõhutäidet!

Käisime ka Kihelkonna kirikus. Kohale jõudes avanes suurepärane võimalus minna kiriku kellatorni ning luukidest ümbrusele pilk peale visata.

Kihelkonna kiriku kellad.
Maa ja taeva vahel.
Kihelkonna kirik.

Viimasel päeval tegime ühe reipama jalutuskäigu merekaldal. Pärast käisime SPAs, sõime kõhu täis ja võtsime suuna koju.